tirsdag 23. november 2010

Arbeids beskrivelse

Jeg jobber fra et individuelt urspring. Dvs. Jeg er den jeg er, fra der jeg er, og alle mine reiser/ erfaringer/ inntrykk/ belasninger/ trosretninger og belastninger er hva som bearbeides og videre utrykkes. Jeg er ikke spesielt opptatt å reflektere det som pågår i verden, selv om det selvfølgelig også ved tilfeller kommer ut. Heller er jeg ikke av behov ute etter et sosialt netverk hva kunstnere angår, for slik å "høre" til, selv om det ved tilfeller blir slik. For meg er kunst et verktøy for å videreformidle kunskap, og jeg tror man best og sikrest da må ta det fra seg selv. Så slipper kunsten være annenhånds informasjon som ofte blir transformasjon. Landskap skaper mennesket, mennesket skaper kultur, og jeg som kulturperson vil gjennspeile dette. Videre mener jeg at dette jeg hær beskriver gjøres best om det gjøres vakkert og konstruktivt selv det makabre og groteske.



Vedlegget også Cv og Ligningsatest

Søknad slutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar